27 d'abril de 2011

Els alumnes de la UdL celebren la seva Festa Major amb una pedalada, música i esports
audio
Concert de Txala a la Universitat de LleidaEl grup TXALA2 aproparà la música tradicional basca als assistents

Una trabucada a càrrec d'Els Miquelets de Tremp obrirà aquest dijous a les 11 del matí la quinzena edició de la Festa de l'Estudiantat de la UdL que tindrà lloc als exteriors del Campus de Cappont. Un dels actes centrals d'aquesta jornada lúdica serà la bicicletada mediambiental que se celebra per cinquè any consecutiu, convertint-se així en una activitat plenament consolidada. La pedalada sortirà a les 11:30 del matí del mateix campus i arribarà enguany fins al Parc de la Mitjana de Lleida. Allà, els participants seguiran el recorregut amb un guia que els hi explicarà les principals característiques d'aquest entorn natural emblemàtic de la ciutat.

Les competicions esportives centraran també bona part dels actes previstos. A les 12 del migdia, els estudiants d'INEFC organitzaran diversos tornejos de futbol i volei que es desenvoluparan a la marge esquerra del riu Segre, just al costat dels diversos edificis del campus universitari.

A primera hora de la tarda, a les 15 hores, tindrà lloc el concurs de Botifarra i mitja hora més tard, s'iniciarà una timba de Poker. Les activitats continuaran a les 6 de la tarda amb una actuació castellera organitzada pels Marracos de la UdL i una gimcana. La vessant musical dels actes de la Festa Major, anirà a càrrec en primer lloc del cantautor de l'Ametlla de Mar (Baix Ebre), Miquel del Roig, que actuarà a les 4 de la tarda. A les 9 del vespre, prendrà el relleu el Grup TXALA2 que oferirà una txalaparta a l'escenari del Campus de Cappont i una hora més tard, a les 10 de la nit, arribarà el punt final de la jornada amb els concerts de República Ska, Pepet i Marieta i l'Orquestra de Mitjanit.