27 d'abril de 2009

El cantautor valencià Feliu Ventura obrirà aquest dimecres a la UdL un cicle de música i literatura amb un concert al campus de Cappont

Feliu Ventura a la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGEFeliu Ventura
L'actuació tindrà lloc a partir de les 20.00h a l'auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera. El cantant de Xàtiva interpretarà el seu últim àlbum, Alfabets de futur. En aquest quart treball, Ventura pretén esborrar els llenguatges caducs que han perdut capacitat d'expressió i acció continuant alhora la línia del so acústic de Barricades de paper.

El cicle Sonets: Música i literatura. Arquitectura i territori està organitzat conjuntament pels serveis territorials de Cultura a Lleida, l'Institut d'Estudis Ilerdencs, l'Institut d'Estudis Catalans, Òmnium Cultural i la UdL. L’objectiu que uneix per primera vegada totes aquestes institucions és de posar en relleu unes arts plàstiques que interactuen i dialoguen entre elles. Gèneres, estils i ritmes ben diferents, reflex de la varietat dels nostres territoris, la riquesa de la nostra literatura i la diversitat de la música com a llenguatge universal, emmarcats en el nostre patrimoni arquitectònic.

Fins el proper 11 de setembre tindran lloc cinc concerts. Després de Feliu Ventura al campus de Cappont, el cicle continuarà el 27 de maig amb l’actuació de Jesús Fusté. El 17 de juny serà el torn de Montse Castellà i el 8 de juliol, del Duo Recapte. Els encarregats de la cloenda seran el cantautor Manuel Garcia Morante sobre poemes de Rafael Caria i Antoni Canu, de l’Alguer, interpretades pel rapsode Fèlix Pons, la soprano Eulàlia Ara i acompanyades al piano per Tània Parra.