26 de maig de 2011

La Universitat d'Estiu ja té 470 inscrits
audio
Universitat d'Estiu de la Universitat de Lleida [+] AMPLIAR IMATGEUn dels cursos de la Universitat d'Estiu de l'edició 2010 / FOTO: UdL

Dues setmanes després de l'obertura del període de matrícula a la Universitat d'Estiu de la UdL, s'han ocupat un 42% de les 1.100 places ofertades per a l'edició d'enguany. Així, la xifra rècord d'inscripcions fetes en un dia és de 106, superant el màxim anterior que era de 96. Del total de 46 cursos de diferents temàtiques que s'han programat per al proper mes de juliol, s'han exhaurit les places en un total 6: Un cop d'Ull a l'Univers, La Interacció Mediada amb el Cavall, Educació Emocional, Internacionalització de les empreses, Apicultura ecològica i Gestió Productiva del Correu Electrònic amb Gmail.

L'oferta acadèmica ha suscitat l'interès dels professionals -ja siguin mestres, administratius, fotògrafs o enginyers, entre altres- que ara per ara ocupen un 67,1% de les places, mentre que les inscripcions per part de l'estudiantat representen el 32,9% restant. Pel que fa a la procedència de l'alumnat, al marge dels procedents de la UdL, s'han matriculat de les principals universitats catalanes a més de València, Saragossa i la UNED a escala estatal. Més enllà, s'han rebut inscrits provinents de l'Oxford Brookes University d'Anglaterra i de la Hankuk University of Foreign Studies de Corea del Sud.

Prop de 170 persones entre el personal docent de la UdL, altres centres universitaris i professionals, s'encarregaran d'impartir els diferents cursos, que tenen un caire transversal i que s'han convertit una eina molt útil per actualitzar coneixements, sobretot en aquelles persones que formen mercat laboral. Les localitats de la Seu d'Urgell, Lleida, Seròs, Àger, Tremp, Erill la Vall, Arbeca i Solsona acolliran l'oferta acadèmica de la Universitat d'Estiu de la UdL, adquirint un any més l'esperit de vertebrar el territori.

El període de matrícula romandrà obert mentre quedin places disponibles o fins el dia abans de l'inici dels cursos. Els que es matriculin abans del 31 de maig poden gaudir d'un descompte del 15% en el preu dels cursos i, els que ho facin entre l'1 i el 17 de juny, d'un 10%.

En l'edició del 2010, la Universitat d'Estiu de la UdL va batre rècords d'alumnes, amb més de 955 matriculats.