25 de novembre de 2009

La UdL participa per segon any consecutiu a les fires d'Europostgraus de Mèxic, amb col·laboració d'estudiants
audio
La Universitat de Lleida a la Fira Europostgraus 2009
[+] AMPLIAR IMATGE L'estand de la UdL ha rebut nombrosos visitants
La Universitat de Lleida ha participat en les fires d'Europostgraus 2009 que s'han celebrat a Ciutat de Mèxic i Monterrey entre els dies 21 i 25 de novembre. Per segon any consecutiu, la UdL ha estat present en un certamen que rep més de 12.000 visitants. Aquesta acció, que s'inclou en el pla d'internacionalització de la Universitat de Lleida, ha servit per donar a conèixer la seua oferta de màsters oficials i doctorat amb l'objectiu de captar futurs alumnes per a aquests estudis.

La sisena edició de la fira Europostgraus ha aplegat representants de més de 80 universitats d'una desena de països europeus. La UdL ha comptat amb la col·laboració al seu estand d'ex alumnes mexicans que van estar a Lleida i d'estudiants de la UdL que actualment fan alguna estada al país americà.