25 de maig de 2010

Lleida analitza la qualitat dels programes universitaris per a majors a Espanya

. Unes 300 persones d'arreu de l'Estat participen a la trobada, de dimecres a divendres
audio
Trobada Universitària per a Majors. Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGEEl rector ha rebut avui l'alumnat sènior de la Universitat de Burgos, d'intercanvi a Lleida
Unes 300 persones participaran a partir de demà a l'onzena Trobada Estatal de Programes Universitaris per a Majors, que organitzen la Universitat de Lleida i l'Associació Estatal de Programes Universitaris per a persones grans (AEPUM). Els processos d'avaluació i qualitat són l'eix central d'aquesta edició, en què prenen part representants de 25 universitats de Catalunya, l'Aragó, el País Valencià, les Illes Balears, Madrid, Andalusia, Castella-Lleó, Castella-la Manxa, Canàries, Galícia, Navarra, La Rioja i Múrcia.

La directora de l'Institut de Ciències de l'Educació-Centre de Formació Contínua (ICE) de la UdL, Neus Vila, destaca que un dels objectius és aconseguir el reconeixement dels programes per a majors a nivell institucional, oficial i popular, "sobretot tenint en compte l'heterogeneïtat dels mateixos". En aquesta línia, l'avaluació de la qualitat és una eina indispensable.

Un dels objectius de la Trobada és aconseguir el reconeixement dels programes per a majors a nivell institucional, oficial i popular. En aquesta línia, l'avaluació de la qualitat és una eina indispensable
L'acte inaugural de la trobada tindrà lloc aquest dimecres, a partir de les 18.00h, a l'Auditori municipal Enric Granados. Les ponències i taules redones, però, es desenvoluparan a l'edifici del Rectorat de la UdL. La cloenda està prevista per divendres, a les 12.30h, a l'auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera, al campus de Cappont. El programa es clou amb el lliurament d'orles a la primera promoció del Programa Sènior de la Universitat de Lleida.

La trobada coincideix amb la visita d'una quinzena d'alumnes del Programa Interuniversitari de l'Experiència de la Universitat de Burgos. El rector de la UdL, Joan Viñas, els ha rebut aquest matí acompanyat per la directora del programa, Carmen Palmero; la vicerectora de Docència de la UdL, Isabel del Arco; i la directora de l'ICE-UdL, Neus Vila.