25 de maig de 2006

El Claustre aprova la gestió del rector

El Claustre ordinari de la Universitat de Lleida ha aprovat avui l'informe de gestió del rector de la Universitat de Lleida, Joan Viñas, en una votació a mà alçada amb el resultat de 71 vots a favor, un en contra i 19 en blanc.

Joan Viñas s’ha mostrat satisfet per aquesta aprovació dels membres de la comunitat universitària i, segons ha explicat, ha volgut destacar en el seu informe que “la UdL és una universitat del territori i, en la seva gestió, hem actuat en aquesta línia de feedback entre la institució i l’entorn. De fet, la UdL es mou actualment entre tres grans línies: l’agroalimentació; el territori, el patrimoni i la cultura, i la salut i l’educació, les quals conformen la triple hèlix que esdevenen el motor de la nostra Universitat”.

Joan ViñasEl rector de la UdL ha posat en relleu totes les activitats i les accions que s’han dut a terme en aquest tercer any de mandat des dels diferents àmbits: des de qüestions pròpies de la universitat, com els estudis, la recerca i les infraestructures, entre altres, fins a altres de projecció exterior i d’implicació social com la participació en el projecte del Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Gardeny, juntament amb la Paeria, o el Centre Europeu d’Empreses i Innovació, amb la Diputació de Lleida.

Viñas ha afirmat que “aquest també ha estat un any d’ordenació del personal, tant del de docència i investigació (PDI) com del d’administració i serveis (PAS)”. Pel que fa als alumnes, “com a impuls principal per al funcionament de la Universitat, hem fet accions per facilitar-los ajuts per als estudis, hem potenciat xarxes de recerca i hem promogut la realització de tesis doctorals”.

Finalment, el rector ha valorat “molt positivament que la comunitat universitària em continuï donant suport. Crec que això és important, però també sé valorar que és impossible tenir content a tothom i que, per això, s’ha d’escoltar totes les opcions”.