25 de febrer de 2011

La UdL aconsegueix dos plates i un bronze als Campionats Universitaris per equips
audio
Equip de Futbol-sala femení de la Universitat de Lleida, campió als Campionats Universitaris 2011 [+] AMPLIAR IMATGELes noies del futbol sala han quedat segones

La Universitat de Lleida ha aconseguit dos medalles de plata i una de bronze a les finals d'esports per equips dels Campionats Universitaris de Catalunya 2011, que s'han celebrat aquesta setmana a Balaguer i Mollerussa sota la coordinació de la UdL.

El conjunt de futbol sala femení va perdre a la final per 5 a 1 davant la Universitat de Barcelona (UB), que compta amb components de la selecció catalana. L'altra plata l'ha guanyat l'equip de voleibol masculí de la UdL, que va caure en el darrer partit contra el combinat de la UB per 3 sets a 1. El bronze ha estat per a l'equip mixt de hoquei patins, que s'ha imposat a la Universitat de Girona per 5 a 6. L'or ha estat per la UB i la plata, per la Universitat Politècnica.

Les fases finals dels campionats han tingut lloc al pavelló municipal, el pavelló Inpacsa i el camp municipal de Balaguer. En el cas de Mollerussa, el pavelló municipal ha estat l'escenari de la final d'hoquei patins mixt i la piscina municipal, de la final de waterpolo masculí, que va guanyar la UB.