24 d'octubre de 2008

. SEMINARI / La UdL acull un seminari sobre l'ensenyament de la llengua i la literatura castellanes amb docents universitaris i de Secundària

VinealaUdLL'edifici del Rectorat de la Universitat de Lleida serà l'escenari a partir d'aquest divendres del Seminari "L'ensenyament de la llengua i la literatura castellanes", en què participaran una cinquantena de professors de Secundària i la UdL. La trobada, que tindrà lloc els dies 24 i 25 d'octubre, s'articula al voltant de conferències i tallers sobre temes com ara la diversitat a l'aula, la detecció del sexisme al llenguatge, la gramàtica o l'ortografia. Es tracta de treballar en el marc dels ensenyaments de Filologia Hispànica i, en el futur pròxim, del Grau en Estudis Hispànics.

El seminari és fruit d'una jornada entre docents universitaris i professorat de Secundària d'arreu de la província de Lleida que va tenir lloc l'any passat i de la que van néixer diferents comissions. La comissió d'hispàniques va decidir organitzar aquesta trobada per millorar la interacció entre els dos nivells educatius i establir unes bases de cooperació.

MÉS INFORMACIÓ

Seminari L’ensenyament de la llengua i la literatura castellanes