23 de març de 2010

Un dels màxims experts mundials en virologia de plantes, a l'ETSEA
audio
El científic Valerina Dolja a la UdL
Valerian Dolja
El científic ucranià, Valerian V. Dolja, actualment investigador i professor a la Universitat Estatal d'Oregon (EUA) pronunciarà una conferència el proper divendres, a les 12 del migdia, a la Sala de graus de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària de la UdL. Guardonat a l'inici de la seua carrera investigadora com el millor científic jove de la desapareguda Unió Soviètica, és reconegut internacionalment en l'àrea de virologia de plantes i de la biologia cel·lular.

La xerrada que pronunciarà a ETSEA versarà sobre els virus, tant els que afecten els humans, com els que afecten animals i plantes, de com han evolucionat i evolucionen i com han intervingut i intervenen en el procés d'evolució dels éssers vius.