23 de maig de 2006

Alfred Iniesta, de l’Oficina de Premsa de la UdL, guanya el XVI Concurs d’Informàtica Ciutat de Lleida

Concurs d'Informàtica Ciutat de Lleida 2006 Alfred Iniesta, tècnic web de l’Oficina de Premsa de la Universitat de Lleida i llicenciat en ADE per la UdL, ha estat guardonat amb el primer premi, dels nou existents, del XVI Concurs d’Informàtica Ciutat de Lleida pel conjunt de l’obra presentada.

Iniesta va presentar a concurs sis pàgines web de temes tan diferents com grups musicals -www.misterjones.info, www.banda-amarcord.com-, una revista literària de la UdL -www.revistanemesis.com-, un club d’atletisme de Lleida, la regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Lleida i el seu bloc personal.

Segons fonts de l’organització, l’obra d’Alfred Iniesta destaca per la creativitat i la versatilitat de recursos utilitzats en l’elaboració de pàgines web, tant pel que fa a les animacions com al disseny, el so i el text, entre altres.

Per la seva part, l’autor destaca que “el més mínim detall representa molt de temps per crear qualsevol efecte que després només atraurà l’atenció de l’usuari durant uns segons”.

En aquest sentit, afirma Iniesta, és “una tasca poc agraïda i especialment mal pagada, perquè el públic en general no sol tenir consciència de l’esforç que implica”.

L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, que imparteix classes d’Informàtica a la Universitat de Lleida, lliurarà els premis als guanyadors aquesta tarda a l’Auditori Municipal Enric Granados. Els guardons van des d’un ordinador portàtil per al primer classificat fins a un mòbil per al darrer.

XVI Concurs d’Informàtica Ciutat de Lleida