23 d'abril de 2012

La UdL vendrà les seues publicacions on-line

. Google books, Casa del Libro, Casalina, Publidisa i E-libro distribuiran els llibres en línia
audio
Presentació del Catàleg del Servei de Publicacions / Universitat de Lleida / UdL
[+] AMPLIAR IMATGE D'esquerra a dreta: Javier de Castro, Roberto Fernández i Joan Biscarri / Foto: UdL
baixcorva
Edicions de la Universitat de Lleida disposarà aquest any d'una web de venda en línia de les llibres i revistes que edita la UdL, segons ha anunciat avui el coordinador tècnic del Servei, Javier De Castro. De moment, s'han signat contractes amb cinc plataformes internacionals de distribució on-line amb l'objectiu, no només de comercialitzar les publicacions, si no de potenciar la seua visibilitat arreu. Es tracta de: Google books, Casalini, E-libro, Publidisa i Casa del Libro.

"Aquest fet, és un pas més, en l'aposta de la UdL pel repte digital que estan afrontant les editorials, també les universitàries" ha afirmat el rector, Roberto Fernández. De fet, la UdL ja disposa en xarxa revistes com ara Imago Temporis, Sintagma, Working Papers, Human Movement, Quaderns d'Empresa Familiar; actes de congressos, de les Jornades Maria Rúbies, monografies com ara Avaluació de la qualitat d'aigua per a reg, o la col·lecció Innova de l'Institut de Ciències de l'Educació.

Edicions de la UdL, amb 25 anys de trajectòria, ha tret a la llum des del darrer Sant Jordi, un total de 34 títols: 5 de l'àmbit de les ciències de la natura i de la vida; 9, del de les ciències socials; 8, del de llengua i literatura; i 12, sobre història, arqueologia, art i geografia. La portada del catàleg d'enguany, que recull un fons de més de 700 publicacions de la UdL, ha esta obra de l'artista lleidatà Gabriel Pérez Bolaño.

Catàleg del Servei de Publicacions 2012

print enrera pujar