23 d'abril de 2009

Alumnes de Geografia i Ordenació del Territori podran fer pràctiques al Consorci d'Utxesa gràcies a un conveni entre la UdL i l'entitat

Punt de venda del Servei de Publicacions a l'edifici Polivalent de Cappont a la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGEEl rector, Joan Viñas, i el president del Consorci d'Utxesa, Josep Ramon Branzuela
El rector, Joan Viñas, i el president del Consorci, Josep Ramon Branzuela, han signat l'acord aquest dijous, acompanyats d'altres autoritats acadèmiques com el vicerector d'Activitats Culturals, Jaume Barrull, i la degana de la Facultat de Lletres, Imma Lorés. El conveni beneficiarà l'alumnat de tercer curs del grau de Geografia i Ordenació del Territori. Entre altres tasques, l'estudiantat podrà col·laborar en la redacció del pla d'usos i gestió d'aquesta zona inclosa al Pla d'Espais d'Interès Natural (PEIN) que està pendent des de l'any 1992, segons ha assegurat el gerent del consorci, Josep Maria Font.

Per la seua banda, la degana de Lletres ha explicat que el centre està fent un esforç per col·laborar amb altres entitats del territori perquè l'alumnat pugui realitzar les pràctiques obligatòries que estableix l'Espai Europeu d'Educació Superior. En el cas d'aquest conveni amb el Consorci d'Utxesa, Imma Lorés ha assenyalat que es farà un pla de treball per a cada alumne en concret que, a més, comptarà amb el suport d'un tutor. El període de pràctiques serà d'un semestre, el que representarà 9 crèdits per a l'estudiant.