21 d'octubre de 2008

. CONVENI / La UdL i l'Escola de Turisme Terres de Lleida han signat el contracte a precari per a la cessió d'un immoble de la Diputació a la Caparrella

Conveni UdL-Diputació per la cessió d'nu immoble a La Caparrella
[+] AMPLIAR IMATGED'esquerra a dreta: Pere Solà, Jaume Gilabert, Joan Viñas, Celestí Roca i Josep Maria Balcells
L'edifici, d'uns 1.000 metres quadrats de superfície, està dedicat a la docència i els usos acadèmics. Concretament, a la diplomatura de Turisme. L'acord, que compta amb el vistiplau de la corporació provincial, es mantindrà mentre l'Escola de Turisme Terres de Lleida imparteixi docència universitària i estigui adscrita a la UdL, fins a un màxim de cinc anys.

El document l'han firmat Joan Viñas (rector de la UdL) i Celestí Roca (president de l'Escola de Turisme Terres de Lleida). L'acte també ha comptat amb l'assistència de Jaume Gilabert (president de la Diputació de Lleida), Pere Solà (vicerector d'Infraestructures i Tecnologies de la Informació de la UdL) i Josep Maria Balcells (director de l'Escola de Turisme).