21 de març de 2011

La UdL participa de nou en la Lliga de Debat de la Xarxa Vives
audio
Lliga de Debat Universitari. Universitat de Lleida [+] AMPLIAR IMATGELa Lligat de Debat es va celebrar l'any passat a la UdL FOTO: UdL
La Universitat Politècnica de Catalunya acull des d'avui, i fins el proper 25 de març, una nova edició de la Lliga de Debat Universitari que organitza la Xarxa Vives d'Universitats. La UdL, que va quedar subcampiona en la passada edició, i campiona en l'anterior, hi participa amb un equip de la Facultat de Dret i Economia capitanejat per Manel Hervàs, al qual acompanyen tres alumnes més d'aquest centre: Miriam Rosa, Marina Luño i Cristina Argelich.

Els 12 equips que hi prenen part (Abat Oliba CEU, Alacant, Universitat de Barcelona, Autònoma de Barcelona, Illes Balears, Internacional de Catalunya, Jaume I, Lleida, Miguel Hernández d’Elx, Oberta de Catalunya, Politècnica de Catalunya i Ramon Llull) debatran enguany sobre "Lideratge i emprenedoria, qualitats principalment masculines?". El jurat, composat per Jordi Aguilera, periodista de TV3; Margarita Artal,  sòcia directora de la consultora especialitzada en polítiques d’igualtat Artau Associats, i Esther Gutiérrez, responsable de Recursos Humans del Grup Abantia, valoraran els equips que es disputaran el premi de la setena edició: 2.500 € pel primer, 1.200 € pel segon, així com els guardons honorífics per al millor orador de la competició i el millor equip.