21 de febrer de 2006

Viñas i Pujol reben la nova junta del Col·legi de Periodistes

El rector de la Universitat de Lleida, Joan Viñas, i el president del Consell Social de la UdL, Josep M. Pujol, han rebut avui els membres de la nova junta del Col·legi de Periodistes de Lleida, Ramon Mesull (president), Iolanda Jiménez (tresorera), Lourdes Ballarín (vocal) i M. Jesús Ibáñez (vocal).

Durant la trobada, els representants de la UdL i del Col·legi de Periodistes han intercanviat punts de vista diversos, entre altres, el fet d’implicar aquest col·lectiu professional en la difusió i projecció de la UdL entre la societat lleidatana. Per aquesta raó, un cop el Consell Social ratifiqui el Pla Estratègic, està previst donar-lo a conèixer també als professionals de la premsa en general.

Rebuda al Col·legi de Periodistes

Altrament, els membres del Col·legi de Periodistes han manifestat el desig d’organitzar unes jornades sobre comunicació per al proper curs 2006-07 en col·laboració amb la Universitat de Lleida, i al mateix temps han demanat a aquesta institució la possibilitat d’organitzar cursos de formació continuada “que puguin sol·licitar els membres del Col·legi per a la millora de coneixements específics”, tal com ha explicat el seu president, Ramon Mesull.

El rector i el president del Consell Social de la Universitat de Lleida han manifestat la seva satisfacció davant la trobada que han titllat de convenient i de fructífera per l’interès de la mateixa UdL d’obrir-se a la ciutat i de donar-se a conèixer entre tots els col·lectius de professionals.