20 d'octubre de 2010

El Postgrau Sènior s'estrena aquest curs amb tres itineraris
audio
Amb l'objectiu d'aprofundir en les eines de recerca, la UdL ha estrenat aquest curs 2010/2011 el Postgrau Sènior en Cultura, Ciència i Tecnologia. Amb vuit alumnes matriculats, aquest postgrau per a majors de 50 anys de dos anys de durada, consta de tres itineraris: Història i societat, coordinat per Manel Lladonosa; Ordenació del territori, amb Ignasi Aldomà al capdavant, i Salut i nutrició, gestionat per Maria Teresa Piqué.

Quant al Programa Sènior en Cultura, Ciència i Tecnologia, on enguany s'hi han matriculat 23 persones, va ser inaugurat oficialment el passat divendres. La xerrada inaugural va anar a càrrec del professor de la UdL, Ramon Morell, i en l'acte hi van participar la vicerectora de Docència, Isabel del Arco, la directora de l'ICE-CFC, Conxita Vendrell, i el regidor d'Educació i Atenció a la Infància, Jesús Castillo.

Programa Sènior de la Universitat de Lleida[+] AMPLIAR IMATGE
Acte d'inauguració del programa Sènior