20 de novembre de 2013

Alumni UdL inicia els cursos per a l'ocupabilitat dels titulats

Cursos Alumni UdL d'ocupabilitat a la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGEEl curs ha tingut lloc a Cappont / FOTO: UdL
baixcorva
Un taller pràctic sobre com realitzar un currículum vitae, és el primer curs que Alumni UdL -l'associació que aplega els antics alumnes de la institució- ha dut a terme en el marc del seu programa per fomentar l'ocupabilitat dels titulats universitaris, siguin o no socis de l'associació.

Durant el taller, impartit per la psicòloga i consultora de recursos humans, Iolanda Tabarés, no només s'ha explicat com confeccionar un currículum per captar l'atenció dels responsables de recursos humans i que estigui adaptat a les necessitats actuals del mercat de treball, sinó també com vehicular els nostres objectius professionals, on buscar informació d'ofertes de treball i com preparar una entrevista.

El segon curs, programat per als propers 26 i 28 de novembre, estarà dedicat a conèixer les possibilitats que ofereixen les xarxes socials, en especial Linkedin, per afavorir no només les relacions professionals sinó la recerca de feina. Serà impartit per l'enginyer Ignasi López, professor de la Universitat Rovira i Virgili i expert en identitat digital, reclutament a la xarxa, networking i gestió de contactes. Obert a socis i no socis, la inscripció del curs es pot fer a través del web www.alumni.udl.cat.

Aquestes són les primeres accions d'una sèrie de sessions formatives que Alumni UdL oferirà durant tot el curs amb l'objectiu de donar eines que ajudin els titulats universitaris a tenir èxit en la recerca de feina o en la posada en marxa d'un projecte propi.