19 d'octubre de 2009

El Centre de Documentació Europea de la UdL obre al públic les seues instal·lacions aquest dimecres, 21 d'octubre

Centre de Documentació Europea de la UdL
[+] AMPLIAR IMATGE Centre de Documentació Europea
Aquest servei, ubicat a l'edifici 3 del campus d'Agrònoms, va ser creat al 1988 fruit d'un conveni signat per l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària de la UdL i la Comissió Europea. Tres anys després va iniciar la seua activitat, formant part de la Xarxa Europe Direct. El seu objectiu principal és proporcionar un accés ràpid i fàcil a la documentació comunitària, tant als universitaris com a la societat en general.

Durant la jornada de portes obertes els visitants podran conèixer les dependències del Centre i rebre informació personalitzada sobre els fons, materials i cursos que el CDE pot oferir, sempre en relació a la Unió Europea. Unes eines que poden ser d'un gran ajut en un món universitari cada cop més globalitzat.

print enrera pujar