19 d'abril de 2007

Els estudiants de la UdL celebren la seua Festa Major

La pedalada finalitzarà amb el lliurament a l'alcalde de més de 2.000 firmes reclamant la millora del carril bici

11a Festa de l'Estudiantat de la UdLEl campus de Cappont acollirà el proper dijous 26 d'abril la Festa Major de l'estudiantat de la Universitat de Lleida que enguany arriba a l'onzena edició. Segons els seus organitzadors, el Consell de l'Estudiantat de la UdL, "enguany volem fer-la més nostra, més propera, més participativa i molt més reivindicativa". És per això que s'han organitzat actes com la pedalada a favor d'un carril bici millor i més segur a la ciutat de Lleida, o el concurs de monòlegs.

Pel que fa a la pedalada, començara a la Plaça Víctor Siurana a les 11.15h del matí; seguidament anirà cap al campus de Medicina, desprès cap a l'ETSEA i finalment al campus de Cappont passant pel Pont Vell.

Al final de la mateixa, els responsables de la Comissió de Medi Ambient de la UdL i del Consell de l'Estudiantat, promotors de la recollida de signatures en pro de millores al carril bici de la ciutat, es dirigiran a la Paeria per fer el lliurament de les 2000 firmes recollides a l'alcalde. Es preveu que hi arribin a la una del migdia.

La bicicletada, amb obsequis per a tots els participants, compta amb el suport del Vicerectorat d'Estudiantat i del BACC (Bicicleta Club de Catalunya). A més, aquells que no disposin de bicicleta i vulguin participar-hi, només han de passar per qualsevol dels Consells de l'Estudiantat i inscriure's, sol·licitant que se'ls deixi una bicicleta en préstec.

Tot i aquestes novetats, la Festa inclou les activitats de sempre, els campionats d'esports (volei, bàsquet, fútbol), el de botifarra, el dinar i sopar popular al campus de Cappont, l'actuació de la colla castellera de la UdL, Los Marracos, cine, actuacions musicals, el correfoc i el concert de nit, enguany a càrrec de grups lleidatans com ara Autorretrete, Escalivada i Ashtrais.

fletxa-gris MÉS INFORMACIÓ

Programa de l'11a Festa de l'Estudiantat
Consell de l'Estudiantat de la UdL
Bicicleta Club de Catalunya (BACC)