18 de juny de 2010

Nou instituts de Lleida i Tarragona es reparteixen els premis de recerca de Batxillerat de la UdL
audio
Premis de Recerca per a estudiants de secundària de la Universitat de LleidaNou instituts de Ponent i Tarragona es repartiran els Premis a treballs de recerca d'estudiants de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior que atorga la Universitat de Lleida. Es tracta de l'Institut Guindàvols (3), l'IES Ronda (2), el Col·legi Lestonnac (2), l'Escola del Treball (2), l'IES Gili i Gaya (1), el Col·legi La Salle de Mollerussa (1), el Col·legi Nostra Senyora del Carme de Balaguer (1), l'Institut Ciutat de Balaguer (1) i el Col·legi Turó de Constantí (1).

En la setena edició d'aquesta iniciativa han participat un total de 133 propostes, un 41% més que l'any passat, entre set categories: Salut i Nutrició, Àrea Juridicoeconòmica, Tecnologia, Àrea Agroalimentària i Forestal, Estudis de Gènere, Humanitats i Educació. Entre els projectes reconeguts trobem temàtiques com La primera crisi del mil·leni, La dieta mediterrània en els adolescents o el Disseny i construcció d'un robot lunar.

Els guanyadors, un cop matriculats a la UdL, gaudiran d'un ajut equivalent a l'import de la matrícula del primer curs. També s'atorgaran sengles premis de 200 euros als estudiants premiats, els tutors dels treballs i els respectius centres. L'acte de lliurament tindrà lloc durant la propera tardor.