17 de setembre de 2010

audio
Indovina, Premi Joan Vilagrassa. Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGEFrancesco Indovina i Joana Vilagrasa

El professor de de l'Institut Universitari d'Arquitectura de Venecia i de la Facultat d'Arquitectura de l'Alger va rebre el premi -un monotip obra de l'artista i professor de la UdL, Jesús Mauri- de mans de la filla de Joan Vilagrasa, Joana Vilagrasa Pallarès, en el marc de la Setmana d'Estudis Urbans que se celebra fins avui a la UdL.

Josep Maria Llop, director d'aquesta reunió científica i membre del consell assessor del guardó, va destacar que aquesta primera edició del premi suposa el reconeixement a Indovina de la seua trajectòria investigadora així com de l'impacte i qualitat en la seua recerca relacionada amb els processos d'urbanització i el concepte de ciutat "difusa".

El premi d'Estudis Urbans Joan Vilagrasa es va crear en memòria del catedràtic de Geografia Humana de la UdL trapassat al 2003. Professor a Lleida des del 1978, va ser director del departament de Geografia i degà de la Facultat de Lletres de la UdL.