17 de març de 2010

Alumnes de la UdL, guardonats en les XXIV Jornades catalanes d'estudiants d'Infermeria
audio
Alumnes d'infermeria de la Universitat de Lleida premiats
[+] AMPLIAR IMATGE Els estudiants de la UdL premiats
Gemma Espigares, Marc Cases, Vanessa Díaz i Aida Bondia, tots ells alumnes de primer curs del Grau d'Infermeria de la UdL, van obtenir el segon premi de "Comunicació" pel seu treball: La comunicació no verbal en l'educació per a la salut en les jornades que es van celebrar els passats dies 11 i 12 de març.

El jurat va valorar la idoneïtat del tema escollit pels estudiants de la UdL així com el dinamisme de la presentació del treball. Es tractava d'un audiovisual sobre la importància de la comunicació no verbal en les relacions entre infermer/a i pacient que van treballar en l'assignatura Psicologia i Cuidatges d'Infermeria.

El primer premi va anar-se'n a l'Escola Universitària d'Infermeria Sant Pau, de la Universitat Autònoma de Barcelona, pel treball: El síndrome de Diògenes: un gran desconegut.