17 de desembre de 2009

La UdL, tercera per equips en el Campionat de Catalunya Universitari d'Escacs. En individual, la medalla d'or és per a un estudiant de la UB
audio
Campionat de Catalunya Universitari d'escacs a la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGEUn moment del campionat
La UdL ha obtingut la tercera posició en el Campionat de Catalunya Universitari d'Escacs, després de la Universitat de Barcelona (UB) i de la Politècnica de Catalunya (UPC). Avui, el Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera del Campus de Cappont ha acollit aquesta competició on hi han participat una vintena d'universitaris procedents de les universitats de Barcelona, Politècnica de Catalunya, Pompeu Fabra, Rovira i Virgili, Vic i Lleida.

Quant a la modalitat individual, la medalla d'or ha estat per Robert Aloma, de la UB. Segon ha estat Hèctor Mestre, de la UPC, i Víctor Plasencia, de la Rovira i Virgili, ha obtingut la medalla de bronze.