14 d'octubre de 2010

audio
Curs de francès. CulturPro. Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGEParticipants a les classes de francès

La Universitat de Lleida ha iniciat un curs de francès de nivell A2 en el marc del programa europeu Cultur Pro- Llengua i cultura professional. Hi prenen part una trentena de persones: 22 estudiants, 3 membres del PAS, 3 membres del PDI i dos persones externes a la comunitat universitària. L'alumnat ha de realitzar tasques concretes en francès sobre temes reals de la vida diària. També ha de seguir activitats de comprensió oral i escrita adaptades a situacions quotidianes.

El Programa Interreg IV A Cultur Pro, que finalitzarà al 2012, és un projecte de formació concebut per reforçar la integració transfronterera, en el marc de la política regional comunitària de la Unió Europea. Hi prenen part la UdL, la Universitat de Girona, la Universitat Perpinyà Via Domitia i la Xarxa Vives d’universitats. Finançat pels fons FEDER de la UE a través dels Programes Operatius de Cooperació Territorial Espanya-França-Andorra 2007-2013, el projecte és una eina per al desenvolupament territorial integrat, mitjançant la cooperació i l’intercanvi d’experiències interregionals.