13 d'octubre de 2011

L'estudiant de Lletres a la UdL, Ares Navarro, nova coordinadora del Consell de l'Estudiantat
audio
Consell de l'Estudiantat - Universitat de Lleida (UdL)
[+] AMPLIAR IMATGEEl nou equip de govern del Consell de l'Estudiantat de la UdL amb
la nova coordinadora Ares Navarro (la segona per la dreta) / FOTO: UdL
El Consell de l'Estudiantat de la Universitat de Lleida renova avui el seu equip de govern. Així, l'estudiant de la Facultat de Lletres, Ares Navarro, és des d'avui la coordinadora, substituïnt en aquest càrrec a Maria Rodríguez. Mentre, Francesc López, alumne de la Facultat de Dret i Economia assumeix la sotscoordinació de l'òrgan. La resta de l'equip el conformen Marina Solans com a secretària, Gemma Espigares com a tresorera, i els alumnes Roger Bellet, Jordi Jové, Cristina Ardanuy, Xavier Pajares, Alex Mezcua, Ramon Fernández, Cristina Artal, Oscar Marchal i Adriana Sanz com a vocals.

L'equip de govern del Consell s'ha marcat com a objectius prioritaris la defensa del model d'universitat pública i del seu finançament. Per això, planteja el manteniment d'un sistema de governança amb la presència de l'estudiantat en tots els òrgans de govern. El nou equip ha estat escollit per l'Assemblea de Representants de la UdL, que és l'òrgan de màxima representació de l'estudiantat, amb 25 vots a favor, 2 en blanc i 4 nuls.

El Consell de l'Estudiantat és l'òrgan de debat i representació de l'alumnat a la UdL amb participació en tots els seus òrgans de decisió. El seu objectiu essencial és vetllar pels drets i els interessos de l'estudiantat, vehiculant les seues propostes i demandes dins els òrgans universitaris competents.