13 de març de 2007

Medalla d'or per als equips de futbol i volei masculí de la UdL

Equip de futbol de la UdLEls equips de futbol i de volei masculí de la Universitat de Lleida van obtenir la medalla d'or en els Campionats de Catalunya Universitaris d'esports d'equip celebrats fa uns dies a Lloret de Mar. Els futbolistes de la UdL van derrotar l'equip de la Universitat de Barcelona per 3 gols a 2, mentre que l'equip de voleibol va obtenir aquest mateix resultat, però enfrontant-se a la Universitat Politècnica de Catalunya.

Pel que fa a les noies, l'equip de volei femení de la UdL va obtenir la tercera posició després guanyar per 3 a 0 a l'equip de la Universitat Ramon Llull. Pel que fa al futbol sala masculí, els nostres jugadors van haver de conformar-se amb un quart lloc després de perdre en el partit que els va enfrontar a la Universitat Ramon Llull per 7 a 9.

D'altra banda, l'INEFC-Centre de Lleida acollirà demà el Campionat de Catalunya universitari de natació on participaran un centenar de nadadors i nadadores d'arreu de Catalunya. Aquest campionat està organitzat pel Servei d'Esports de la UdL, així com el d'escacs, que tindrà lloc el proper 22 de març al Club Escacs Lleida i on hi estan inscrits 60 jugadors.

fletxa-grisMés informació

banner_CCAT_06-07

Campionats de Catalunya Universitaris 2006/2007

Dimecres 14 de març des de les 9.00 hores. Piscina INEFC Lleida (Caparrella)