13 de maig de 2013

Una atleta de la UdL, medalla de plata als Campionats Universitaris d'Espanya

Elena Llobera / Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGELlobera, primera per l'esquerra, al podi / FOTO: Servei d'Esports de la UdL
baixcorva
La Universitat de Lleida (UdL) ha aconseguit una medalla als Campionats d'Espanya Universitaris d'Atletisme, que han tingut lloc aquest cap de setmana a Càceres. Elena Llobera, alumna d'INEFC, s'ha penjat la plata en la competició de salt de llargada. El seu registre de 5 metres i 93 centímetres - amb el que ha superat la seua marca personal - només l'ha superat María del Mar Jover, de la Universitat d'Alacant, amb la millor marca espanyola de l'any: 6'40. El bronze ha estat per Leticia Gil, de la Complutense de Madrid.

En les mateixes jornades, l'alumna de Treball Social Paula Martínez va ser quarta en els 5 quilòmetres marxa i Cristina Espejo, de Ciència i Salut Animal, setena en els 1.500 metres. Mentre, Arnau Erta es va haver de retirar de la final de 110 metres tanques després d'imposar-se amb comoditat en la seua sèrie amb un crono de 14'28 segons.

D'altra banda, en les proves del Campionat Universitari d'Espanya que van tenir lloc a Puigcerdà i Alp, l'equip de futbol 7 femení de la UdL va quedar en quarta posició. El vencedor va ser el de la Universitat de València. En rugbi 7 femení, el conjunt lleidatà va ser novè.