13 de maig de 2010

La UdL aconsegueix dos medalles de plata als campionats universitaris d'Espanya d'atletisme
audio
Medalles als Campionats Universitaris per la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGE Els dos alumnes d'INEFC, a San Fernando (Cadis)
 La Universitat de Lleida ha aconseguit dos medalles als campionats universitaris d'Espanya d'atletisme, celebrats a l'estadi Bahía Sur de la localitat gaditana de San Fernando. Tomeu Rigo, estudiant d'INEFC, s'ha fet amb la plata als 1.500 metres, amb un temps de 3:58.16, per darrere del Juan de Dios Jurado, representant de la Universitat de Jaén. Mentre, la seua companya de centre Lídia Gómez ha guanyat l'argent al llançament de martell de quatre quilos, amb una distància de 51.12 metres. Només l'ha superat Carmen Vidal, de la UNED.

En aquests campionats universitaris d'atletisme han pres part més de 650 esportistes, provinents d'una seixantena d'universitats espanyoles.