13 de gener de 2010

La UdL ofereix a l'alumnat més de 800 places per fer estades universitàries a l'estranger el curs que ve
audio
Estudiants de Mobilitat de la Universitat de Lleida[+] AMPLIAR IMATGE
Alumnes d'intercanvi de la Facultat de Lletres del primer quadrimestre del curs 09/10
La Universitat de Lleida (UdL) ofereix a l'alumnat un total de 819 places per a realitzar estades en universitats estrangeres durant el curs 2010-2011. D'aquestes, 716 corresponen al programa Erasmus Estudis i 103, a programes de mobilitat propis de la UdL. El termini per presentar sol·licituds s'acaba el proper dia 22 de gener.

Les principals novetats en les destinacions per al proper curs són Hong Kong, Rússia i Corea del Sud. L'estudiantat pot escollir entre una quarantena de països d'Europa, Amèrica, Àsia i Àfrica com ara el Regne Unit, França, Grècia, Polònia, Finlàndia, els Estats Units, Canadà, Argentina, Costa Rica o el Marroc. En el cas de Noruega, la UdL participa en el programa NILS, que ofereix beques complementàries a l'alumnat.

Durant el present curs 2009-2010 està previst que uns 180 estudiants de la UdL realitzin estades de mobilitat acadèmica en universitats estrangeres i que uns 240 alumnes de fora realitzin un o dos semestres a Lleida. Del 18 al 29 de gener tindran lloc les dues setmanes de benvinguda dels estudiants d'intercanvi.