13 de desembre de 2011

Premi pel grup de Biotecnologia Vegetal Aplicada

audio
Premi Jove Cambra. Universitat de Lleida (UdL)
[+] AMPLIAR IMATGETeresa Capell recollint el guardó / Foto: UdL

La Jove Cambra Internacional de Lleida ha atorgat un dels seus premis Lleidatans 2011 al Grup de Biotecnologia Vegetal Aplicada de la UdL, dirigit per Teresa Capell i Paul Christou. L'entitat el considera pioner per la seua recerca sobre la millora de les característiques agronòmiques dels cultius.

Els guardons també han reconegut en la seua primera edició l'empresa San Miguel, la protectora d'animals Lydia Argilés, el jove emprenedor Andrés Bou i l'arquitecte Miquel Àngel Soriano-Montagut.

El Grup de Biotecnologia Vegetal Aplicada de la Universitat de Lleida, vinculat a l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària, desenvolupa recerca sobre enginyeria genètica per millorar els cultius utilitzant tècniques de precisió per a la transferència de l'ADN.