12 de març de 2010

L'estudiantat i l'Oficina de Cooperació de la UdL recapten més de 3.000 euros pels damnificats d'Haití
audio
Concet solidari amb Haití a la UdL
El concert solidari que es va celebrar el passat 4 de març al campus de Cappont ha aconseguit reunir un total de 3.161,31€, que s'ingressaran al Fons Solidari del Comitè d'Emergència i Acció Humanitària de Lleida. Els diners corresponen a la venda de begudes, entrepans i aportacions voluntàries. La iniciativa va comptar amb la implicació de més de 100 persones voluntàries, la majoria de les quals de l'estudiantat.

L'alumnat de la Universitat de Lleida es va mobilitzar per ajudar els damnificats pel terratrèmol d'Haití amb diferents concerts i activitats organitzats pels diferents Consells de l'Estudiantat, l'Associació d'Estudiants de Ciències de la Salut i l'Oficina de Cooperació i Solidaritat de la UdL. El programa va incloure una màster class de salsa i batucada, circ, els castells de la colla Los Marracos, break dance i les actuacions del grup solsoní Crazy Evolution i els lleidatans Ambaparà. Totes les persones participants van col·laborar amb l'acte de manera voluntària i desinteressada.