11 de desembre de 2012

Els rectors i rectores de la Xarxa Vives defensen el català

Comunicat del Consell General de rectors i rectores de la Xarxa Vives d'Universitats en defensa de la llengua catalana:
audio
Xarxa Vives / Universitat de Lleida / UdL
baixcorva
"El Consell General de la Xarxa Vives, formada per 21 universitats de Catalunya, País Valencià, Illes Balears, Catalunya nord, Andorra i Sardenya, vol fer les consideracions següents:

1. Com ja s'ha manifestat en comunicats anteriors constatem que, en alguns dels territoris de parla catalana, durant els darrers anys el català pateix una onada de greuges que ha alterat el marc de convivència entre llengües.

2. Els rectors i les rectores de les universitats de la Xarxa Vives reiterem el nostre ferm compromís en la defensa de la llengua catalana, com a element vertebrador i patrimoni dels territoris de totes les universitats que constitueixen la Xarxa."