10 de desembre de 2008

Sense incidències, el primer dia de tancament dels estudiants anti-Bolonya

. El rector s'ofereix per participar en l'assemblea de demà

Tancada dels estudiants al Rectorat de la UdL [+] AMPLIAR IMATGE Estudiants al Claustre del Rectorat
La primera nit del tancament a l'edifici del Rectorat de la UdL dels estudiants anti-Bolonya s'ha desenvolupat sense cap incidència. Aquest matí s'han mantingut contactes entre representants del Sindicat d'estudiants dels països catalans i de les assemblees de facultats i escoles, i el vicerector de l'Estudiantat, Xavier Gómez, amb l'objectiu de començar a treballar en les qüestions que, aquest col·lectiu d'estudiants, va presentar-li al rector ahir, abans d'iniciar la tancada, en la qual hi han pres part una setantena d'estudiants.

El rector de la UdL, Joan Viñas, s'ha ofert per participar en l'assemblea que els estudiants celebraran demà al vespre, amb la voluntat d'obrir el debat el més aviat possible. Els estudiants sotmetran avui a consideració de l'assemblea l'oferta del rector per poder prendre part en la trobada de demà.

MÉS INFORMACIÓ