1 de març de 2013

La UdL es presenta a les famílies de futurs alumnes

. Més de 240 persones participen en els campus oberts per a mares i pares

Jornada de Campus Oberts a la Universitat de Lleida
[+] AMPLIAR IMATGEAssistents a la jornada de l'any passat a l'ETSEA / FOTO: UdL
baixcorva
La Universitat de Lleida (UdL) espera rebre demà dissabte més de 240 persones en la novena edició de la Jornada de campus oberts per a famílies que organitza el Servei d'Informació i Atenció Universitària. L'objectiu és donar a conèixer els estudis que s'imparteixen en els diferents centres universitaris i proporcionar un primer contacte amb l'entorn on es desenvolupa la vida acadèmica i vivencial de l'estudiantat a les mares i pares de futurs alumnes.

Les famílies provenen majoritàriament de les comarques de Lleida, tot i que també n'hi ha de la resta de Catalunya, l'Aragó i el Principat d'Andorra. Provenen de municipis com ara Girona, Osca, Valls, Fraga, Cassà de la Selva, Sabadell, Vic, Manlleu, La Massana, Flix, Sant Pere de Ribes, Ascó, Andorra la Vella o Sant Sadurní d'Anoia.

La jornada es desenvoluparà en dos torns, a les 10 i les 12 del matí. Alguns dels participants prendran part en les dos sessions, per conèixer diferents estudis. Les carreres tècniques generen més interès que les titulacions de ciències socials i jurídiques, art i humanitats. Els campus de Ciències de la Salut, Agrònoms i l'Escola Politècnica Superior rebran 174 visites; mentre les facultats de Dret i Economia, Lletres i Ciències de l'Educació n'acolliran 119.