1 d'agost de 2008

Un professor de la UdL, assessor de Barack Obama

. Àlex Terés s'incorpora aquest agost a l'equip d'assessors del candidat demòcrata

Àlex Terés, professor de la Universitat de Lleida, a l'equip d'assessors d'Obama
[+] AMPLIAR IMATGEEl professor de la UdL Àlex Terés
Àlex Teres, professor de Comunicació Audiovisual de la Universitat de Lleida, s'incorpora a finals d'agost a l'equip d'assesors del candidat demòcrata a la presidència dels Estats Units, Barack Obama.

Terés, que imparteix classes d'Organització d'Empreses Audiovisuals i d'Estructura del Sistema Audiovisual a la UdL, formarà part de l'equip de producció i realització de suports audiovisuals i new media de la campanya electoral del Partit Demòcrata.

Empresari del sector de la comunicació, Terés i el seu soci, Jordi Segarra, s'integraran a l'equip de campanya d'Obama després de la convenció nacional que el Partit Demòcrata celebrarà a Denver (Colorado) entre els dies 25 i 28 d'agost. Ambdós són membres de l'Associació Europea de Consultors Polítics.