/ca/serveis/oficina/Noticies/2009/breus_gener23/

Del 27 de gener al 20 de febrer de 2009
Sala d'Exposicions del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera
Campus de Cappont. Universitat de Lleida

Santi Iglesias converteix el cos humà en paisatge per a animals de joguina. La mostra fotogràfica podrà visitar-se fins al 20 de febrer al campus de Cappont

Del 27 de gener al 20 de febrer es podrà veure al Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera de la UdL, al campus de Cappont, El Secret de l'Unicorn, obra del fotògraf lleidatà Santi Iglesias.

Aquesta exposició, presenta 16 imatges de gran format, en blanc i negre, realitzades totes en un estudi fotogràfic per potenciar, explica Iglesias, les ombres i els contrallums. No hi ha cap tipus de manipulació informàtica de les instantànies, per tant, res de photoshop o foto muntatges, afegeix.

El Secret de l'Unicorn ens endinsa en un món imaginari on els grans protagonistes són animalets de plàstic de joguina situats en els paisatges únics i especials que dibuixa el cos humà.

Iglesias, fotògraf freelance, situa aquests petits animals en un escenari poc habitual, els cossos nus dels models per recrear-hi els llocs i espais on habiten les diferents espècies animals.

Les darrers exposicions de Santi Iglesias a Lleida s'han pogut veure a l'Espai Cavallers i a l'Institut d'Estudis Ilerdencs.
Foto: Santi Iglesias

INAUGURACIÓ: