Activitats curs 2018-2019

10 octubre de 2018
Dret Civil i l'amor de parella. ¿Contigo pan y cebolla?
Carles Florensa, catedràtic d'universitat de la UdL, departament de Dret Privat.

14 novembre de 2018
Enric Prat de la Riba i La Mancomunitat de Catalunya
Manel López, professor associat de la Universitat de Lleida i investigador del Centre d'Estudis dels Moviments Socials i de l'IUHJVV de la UPF.

12 desembre de 2018
Les pensions: malaltes o mortes?
Ramon Morell, exprofessor del departament de Geografia i Sociologia de la Universitat de Lleida.

9 gener de 2019
Ciència i transformació dels hàbits socials en les societats actuals
Cristina Solé, professora titular de la UdL, departament de Filologia Clàssica, Francesa i Hispànica.

13 febrer de 2019
L'Estudi General de Lleida, primera universitat de Catalunya
Joan Busquets, professor titular de la UdL, departament d'Història.

13 març de 2019
George Sand: literatura, llibertat i compromís amb el segle
Carme Figuerola, catedràtica de la UdL, departament de Filologia Clàssica, Francesa i Hispànica.

10 abril de 2019
Aprendre a la vellesa: un repte necessari
Jaume Sanuy, catedràtic d'Escola Universitària de la UdL, departament de Pedagogia i Psicologia.

8 maig de 2019
El Papa Francesc. Escàndols del Vaticà
Vicenç Lozano, periodista.

Inici de curs de l'Aula Bellpuig d'Extensió Universitària

El dimecres 10 d’octubre al Teatre Armengol de Bellpuig, s'estrenava l’Aula Bellpuig d'Extensió Universitària, que en el seu primer curs 2018-2019 compta amb 142 inscrits.

L’acte d’obertura del curs, que precedia la primera xerrada, va anar a càrrec del Vicerector d'Activitats Culturals i Projecció Universitària, Sr. Joan Biscarri. Prèviament, la presidenta de l'aula, Sra. Teresa Maria  Ricart, va presentar l'equip que actualment organitza les activitats i, finalment, l'alcalde de Bellpuig, Sr. Salvador Bonjoch, va tancar aquesta introducció per donar pas ja a la ponència.

La primera ponència del curs, Dret Civil i l'amor de parella. ¿Contigo pan y cebolla? la va impartir el Sr. Carles Florensa, catedràtic d'Universitat de la UdL, del departament de Dret Privat, amb una bona assistència que va gaudir de l'entusiasme i bon ritme al llarg de la ponència.

Darrera modificació: