Obres de la UdL cofinançades amb Fons FEDER

UNIÓ EUROPEA
    FONS FEDER

DOCUMENTACIÓ

Els Fons FEDER (Fons Europeus de Desenvolupament Regional), és la partida més important dels fons estructurals de la Unió Europea, i es tracta d'ajudes per a la construcció d'infraestructures i altres inversions destinades a crear ocupació.
En la Universitat de Lleida s'estan construïnt o es construïran cofinançades amb aquests fons, les següents Obres:

Foto Nou Modul Medicina abril 2008

Edifici de la F. de Medicina i equipaments, cofinançat per la Generalitat de Catalunya (Pla Plurianual d'Inversions  Universitàries PPIU) i els Fons FEDER.

3aFaseBiomedicina

Fotos_IRB_Lleida_09

Edifici de Biomedicina de Lleida (IRBLleida), destinat a la investigació i,  ubicat en el recinte de  l'Hospital Arnau de Vilanova, amb una superfície de 4.000 m² . L'IRB Lleida ha estat finançat amb Fons FEDER

FotoIrtaP1090558

Segona fase de l'edifici de Biomedicina de Lleida (IRBLleida), destinat a la investigació i,  ubicat en el recinte de  l'Hospital Arnau de Vilanova, amb una superfície de 4.110 m² i finançat amb fons FEDER

FotoIrtaP1090558
Edifici UdL-IRTA, confinançat amb Fons FEDER.

EdificiServeis

Edifici de Serveis Científico-Tècnics a l'ETSEA, cofinançat per la Generalitat Catalana (Pla Plurianual d'Inversions Universitàries PPIU) i els Fons FEDER.

Darrera modificació: